Filă din Jurnal.
Escapadă cu bebe de 9 luni la munte

AHei! Bună! Ce mai faci? Noi suntem în drum spre munte, în sfârşit. Încercăm de câteva săptămâni să ne mobilizăm dar am găsit mereu o scuză pentru a rămâne acasă. Acum gata, suntem decişi să evadăm cu bebe de 9 luni la munte, în weekend. Din fericire, tati a găsit o cameră disponibilă cu o seară înainte de plecare (la 11 noaptea) la Hotel Marea Neagră din Sinaia.

Cam am emoţii…puţin, deşi nu e prima călătorie cu bebe la munte sau la mare. Când am fost cu Matei prima data la mare, avea nici 3 luni. L-am mai plimbat şi la munte dar era mic, mult mai mic. Acum e mare, are 9 luni şi nu mai stă treaba chiar cum vrem noi.

Am plecat târziu de acasă, pe la ora 13, pentru că nu am pregătit nimic de seara. Deşi intenţionam aseară să fac un duş şi să pregătesc bagajale înainte de culcare, ghici ce! Am adormit în timp ce îi dădeam păpică lui Matei. Văzându-ne, i s-a făcut şi lui tati poftă de un somnic dulce, aşa că a venit lângă noi la somn. Şi uite cum n-a mai făcut nimeni niciun bagaj.

Ei şi ce, mă gândesc în sinea mea, pe vremuri, când tati şi cu mine nu eram căsătoriţi, plecam la munte sau la mare la orice oră din zi sau din noapte. Zicea tati “hai!”, făceam repede un băgăjel şi duşi eram. Acum nu mai merge aşa.

“Când devii părinte nu trebuie să te gândeşti la ce ai renunţat pentru a avea un copil,

ci să te bucuri la toate câte ai câştigat după naşterea lui.”
autor necunoscut

Ce înseamnă “escapadă” după ce s-a născut bebe

Dimineaţa, Matei trebuie să mănânce, apoi e musai să fac duşul restant, să bag rufele la spălat, apoi pe altele în uscător ca să fie totul bine când ne întoarcem (de parcă am pleca o lună). În timp ce tati îşi face bagajul, eu îi pregătesc bagajul lui Matei. Unul fooooarte mare :). Pentru mine iau repede o pijama, nişte bluze, o pereche de pantaloni şi sunt gata. Între timp se face ora 12, adică ora de mâncare pentru Matei.

Astăzi aveam planificat să stabilim modelul de material pentru noul pat al lui Matei. Cum sunt o riguroasă, nu vreau să mă abat de la nimic ce are legătură cu îngeraşul nostru şi insist la tati să alegem materialul pentru pat înainte să plecăm la munte. După ce am bifat-o şi pe asta, plecăm spre Sinaia …la ora 13 🙂 De-acum, cu Dumnezeu înainte 🙂

Citește și:
Prima oară la mare cu bebe de 2 luni
Inspirație pentru părinții copiilor iubitori de animale

Suntem cu bebe la munte…într-un final

Am ajuns în Sinaia, la hotelul Marea Neagră, în jurul orei 16, aşa că până s-a lăsat seara am mai avut câteva ore disponibile. Ne-am plimbat prin parcul central (Dimitrie Ghica), am băut o cafea şi am mâncat câte o clătită, apoi ne-am plimbat cu trenuleţul din centrul orașului până la hotel (am urcat şi căruţul în trenuleţ, aşa cum era :)). Seara am mâncat la Tavernă.

A doua zi, după micul-dejun şi după somnul lui Matei de două ore şi jumătate (timp în care am stat sechestraţi în camera, minunându-ne de fiecare făţucă şi poziţie de somn a lui Matei), am plecat spre casă.

În concluzie, a fost scurt, fără multe activităţi dar suficient cât să ne încărcăm bateriile.

Sugestii şi recomandări

*** Hotelul Marea Neagră din Sinaia
are o vedere superbă (cel puţin în camera în care am stat noi). Camerele sunt curate şi prietenoase. Cum nu am avut norocul să gasim o camera cu un singur pat matrimonial, ne-am chinuit puţin cu două paturi lipite, pentru că Matei doarme între mine şi tati. La plecare am aflat că există varianta să solicităm un patuţ dar pentru noi nu era o opţiune avantajoasă.
Micul-dejun a fost ok, personalul simpatic, scaunele de masă pentru bebeluşi destule.
Daca mergeţi şi voi la acest hotel cu bebeluşii, nu uitaţi să solicitaţi în momentul în care faceţi rezervarea o cameră la etajul unu, dacă nu doriţi să vă chinuiţi cu bebeluşul in braţe, pe scări, dar asta înseamnă să renunţaţi la priveliştea de care puteţi să vă bucuraţi doar de la etajul trei.

*** Taverna Sârbului este deja cunoscută. Mâncarea bună, personalul simpatic, servirea a fost promptă. Asta şi pentru că erau doar câteva mese ocupate cât am stat noi. Matei s-a simţit foarte bine şi chiar a mâncat cu poftă.

*** Parcul Dimitrie Ghica. Nu aveți de ce să îl ratați, mai ales dacă mergeți cu copiii. Vara este destul de aglomerat dar vă puteți găsi un loc pe iarbă, în timp ce copiii se joacă în locurile special amenajate pentru ei, puteți să admirați Cazinoul Sinaia sau chiar să-l vizitați sau puteți să mâncați o înghețată bună la una dintre terasele din parc. Tot aici, în parc, sunt multe foișoare din lemn în care vă puteți relaxa la un pahar de vorbă.

Îmi place să vin în acest parc în special vara, când se organizează spectacolele de muzică clasică (și nu numai).

***Plimbarea cu trenulețul prin oraș a fost o descoperire frumoasă pentru noi. Nu cred că vom mai rata vreo plimbare ori de câte ori vom merge la Sinaia. A trebuit să apară Matei în viața noastră ca să ne bucurăm de el. Are stație chiar langă intrarea în parc, apoi urcă până sus în Cartierul Furnica, Mănăstirea Sinaia, Telegondola și apoi revine în centru. Una dintre stații este chiar în fața hotelului Marea Neagră.

Îți recomand și

Pamukkale. Nu ai cum să uiți

Pe unde ne plimbăm copiii. Inspirație pentru părinții copiilor iubitori de animale

Cu drag,

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Mama lui Matei

Bună! Te invit cu caldură să mă descoperi. Caut idei, testez soluţii şi scriu despre cum încerc să găsesc resursele care-mi sunt necesare pentru a face om din puiul pe care l-am născut. Scriu despre: dragoste necondiţionată, timp cât de mult şi de bani cât de cât. Dacă consideri că rezonăm, mi-ar plăcea să intrăm în dialog. Poţi să îmi laşi un comentariu la sfârşitul articolelor sau să mă contactezi în privat la contact@mamaluimatei.ro Spor în toate! Mama lui Matei